Meню
Харківський фаховий коледж


транспортних технологій

Критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

В основу оцінювання навчальних досягнень студентів покладено компетентнісний підхід. Вимоги до результатів навчання для забезпечення наскрізного компетентнісного підходу корелюються з дескрипторами Національної рамки кваліфікацій.

При оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти Харківського фахового коледжу транспортних технологій враховуються наступні загальні критерії:

  • характеристика відповіді: правильність, логічність, обґрунтованість, цілісність, повнота;
  • якість знань: повнота, глибина, гнучкість, системність, міцність;
  • сформованість загальнонавчальних та предметних компетентностей;
  • рівень володіння розумовими операціями: уміння аналізувати, синтезувати, порівнювати, абстрагувати, класифікувати, узагальнювати, робити висновки тощо;
  • досвід творчої діяльності: уміння виявляти проблеми та розв’язувати їх, формулювати гіпотези;
  • самостійність оціночних суджень.

При вивченні предметів загальноосвітнього циклу  за 12-бальною шкалою.

При вивченні дисциплін, що формують загальні та спеціальні компететнтності, передбачені відповідною ОПП, оцінювання рівня навчальних досягнень здійснюється за 4-бальною шкалою.